14-15 czerwca 2022 r.

10:00 – 15:00

online

online

E-commerce 2022. Szanse, trendy i wyzwania

Bezpłatna konferencja „E-Commerce 2022. Szanse, trendy i wyzwania” odbędzie się online. Pierwszego dnia zaplanowane są debaty i dyskusje. W drugim dniu konferencji prowadzone będą warsztaty online.

Podczas konferencji, w gronie praktyków rynku i ekspertów, omawiane będą zagadnienia związane z przyszłością e-handlu, legislacją w tym zakresie oraz technologiczną transformacją i ułatwieniami w ekspansji zagranicznej dzięki cyfryzacji zakupów.

Prowadzone będą także rozważania w obszarach:

  • czy i na ile firmy mocno obecne w e-commerce odpowiadają na wyzwania środowiskowe i dążenia do neutralności klimatycznej,
  • nowych postaw konsumentów – coraz wrażliwszych społecznie i środowiskowo oraz ceniących transparentność marek.

Źródło: https://online.ikongres.pl/conference/e-commerce_2022_szanse,_trendy_i_wyzwania?utm_source=qrcode&utm_medium=print&utm_campaign=materialy_drukowane

E-commerce 2022. Szanse, trendy i wyzwania – konferencja online
Skip to content