Rynek e-commerce niesie szereg korzyści, ale też potencjalnych trudności dla firm. Z jednej strony e-sklepy,  za pośrednictwem Internetu, mogą dotrzeć do szerszej grupy klientów, niż ich tradycyjne odpowiedniki, i właśnie ten aspekt powoduje, że taka forma handlu jest bardziej atrakcyjna. Z drugiej strony, firmy handlujące w sieci napotykają przeszkody, których nie ma w handlu tradycyjnym.

Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości przygotował nagranie, w którym omawiane są zagadnienia związane z:

  • handlem elektronicznym w UE, 
  • obowiązkiem informacyjnym ciążącym na sprzedającym,
  • prawem do odstąpienia od umowy,
  • opiniami klientów,
  • ochroną środowiska,
  • ekologicznością towarów.

Rozmowa została przeprowadzona przez dziennikarkę Justynę Dżbik-Kluge z Weroniką Herbet-Homendą, z kancelarii BWHS.
Film szkoleniowy został przygotowany w ramach sieci Enterprise Europe Network.

Źródło: https://www.een.org.pl/component/content/article/83628:obowiazki-sklepow-internetowych-prowadzacych-handel-w-ue-ochrona-konsumentow-i-srodowiska-rozmowa-z-ekspertem

Obowiązki sklepów internetowych prowadzących handel w UE – ochrona konsumentów i środowiska
Skip to content